Евакуація мотоциклу - особливості і складності

Евакуація автотранспорту - робота важка і дуже відповідальна, а тому посильна тільки істинним професіоналам з твердим характером. Мало того, це навіть в певній мірі небезпечна праця. При цьому вона дуже цікава. Евакуювати щодня доводиться найрізноманітніший автомобільний транспорт, включаючи часом різну спецтехніку, мотоцикли, квадроцикли та навіть крихітні мопеди. Евакуація мотоциклу здається спершу нікчемною справою, примітивним заняттям. Але чому тоді такі роботи аби кому довіряти не варто? Чому евакуювати мотоцикл досить важко?

Коли у мотоциклу немає бокового причепа, іменованого коляскою або люлькою, буксирувати його забороняється ПДР. При цьому відносно недавно власники мотоциклів при поломці і пошкодженнях змушені були штовхати перед собою свій транспорт, який виявлявся досить важким. А якщо у транспорту заблоковано колесо? Що робити тоді? Двоколісного друга не вийде навіть покотити!

Вихід був один: потрібно зловити попутну вантажівку (Газелі цілком вистачить) і підняти мотоцикл в кузов. Однак, навіть невеликий мотоцикл важить 90-100 кг, тому навантаження виразно ускладнюється. Але головне - при перевезенні мотоцикла в кузові вантажівки можливі нові ушкодження, адже закріпити транспорт нічим - водій машини, що зупинилася ніяк не думав, що буде виконувати роль евакуатора. Вітчизняний мотоцикл поважного віку зазвичай теж має чимало подряпин. 2-3 додаткових не додадуть горя. Пластику теж немає, так що зламати щось ризик відсутній. Але коли мотоцикл дорогий, імпортний, тут навіть найменша подряпина на дузі безпеки або крилі викликає у власника паніку. Ви собі уявляєте який-небудь «Харлей-Девітсон», у якого подряпини на баку пофарбовані з балончика за 100 гривень? Разом з тим ніхто не стане працювати абияк, навіть якщо залишкова вартість мотоцикла складає кілька тисяч гривень. Це чиєсь майно, і господар навряд чи хотів би бачити його пошкодженим.

Неважливо, скільки мотоцикл коштує, важливо, що евакуювати його надзвичайно складно, оскільки цей транспорт - двоколісний і опор не має. Послуга евакуації мотоцикла дорожче, ніж позашляховика, оскільки евакуатор необхідний зі спеціальним оснащенням, щоб мотоцикл можна було зафіксувати в стоячому положенні. Везти на боці даний транспорт категорично неприйнятно. Застосовують при евакуації мотоциклів особливі затяжні ремені і фіксатори коліс.

Якщо колеса мотоцикла крутяться, і працює кермо, евакуація можлива і на простому евакуаторі, який з ламаною платформою. За висунутими аппарелями мотоцикл укочують на платформу, після чого закріплюють вертикально. Коли мотоцикл сильно пошкоджений, залучається кран-маніпулятор, оснащений траверсой особливої ​​конфігурації. Також маніпулятором евакуюють мотоцикли, що впали в кювет або застрягли в кущах.

Дуже часто служби евакуації, що займаються перевезенням мотоциклів, володіють спеціальними причепами, обладнаними під транспортування мотоциклів. За допомогою захоплень і ременів мотоцикл якісно закріплюють на платформі причепа і везуть. На деяких евакуаторах можна транспортувати по кілька мотоциклів, що добре, коли мотоцикли необхідно доставити на місця змагань, а ще такі машини доставляють нові мотоцикли в торгові точки.